УДК: 364-322:316.45-057.87 ВПЛИВ ГРУПОВИХ ЗАХОДІВ ІЗ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ВОЛОНТЕРСТВА НА ІНФОРМОВАНІСТЬ І ВМОТИВОВАНІСТЬ ШКІЛЬНОЇ ТА СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2022-6-14
Анотація
У науковій статті проаналізовано результати соціологічного опитування учасників заходів «Школи волонтера», які були проведені на базі БО «БФ Карітас Запоріжжя» восени-взимку 2021–2022 років (до початку військової агресії РФ в Україні). Досліджено налаштування школярів та студентської молоді щодо волонтерства, їхньої обізнаності, значущості такої діяльності для себе, володіння інформацією щодо його сфер, переваг. Виокремлено групову соціальну роботу як дієву форму залучення шкільної та студентської молоді до волонтерства, а також проаналізовано ефективність таких методів її організації, як: вебінари, тренінги та групові дискусії для інформування та мотивування шкільної та студентської молоді до волонтерства.
Посилання
Horielov, D. M. & Kornievskyi, O. A. (2015) Volunteering movement: world’s experience and Ukrainian civic practice : National Institute of Strategical Studies (ukr).
Zaveryko, N. (2004). Basics of volunteering management: manual for managers of volunteers’ groups and programs (ukr).
Liakh, T. L. (2010). Methods of organizing volunteer groups : Borys Grinchenko Kyiv University (ukr).
Zyma, O. G. & Pidhaina, V. O. (2011). Features of volunteering and its development in Ukraine : KNEU (ukr).
Yanc, N. D. (2009). Basics of volunteering activities: course of lectures (ukr).
Clary, E. G., Snyder, M., Ridge, R. D., Copeland, J., Stukas, A. A., Haugen, J. & Miene, P. (1998). Understanding and assessing the motivations of volunteers: a functional approach Journal of Personality and Social Psychology № 74(6) 1516–1530 (eng).
Dolcinar, S. & Randle, M. (2007). What motivates which volunteers? Psychographic heterogeneity among volunteers in Australia Voluntas: International Journal of Voluntary and Nonprofit Organizations. № 18. 35–155.
Stankiewicz, J., Seiler, B., & Bortnowska, H. (2017). Motivation of management students to engage in volunteering (in the light of research results). Management, 21(1), 179–190.
Nordstrom, O., Tulibaski, K. L., & Peterson, T. O. (2022). Bridging the Gap: A qualitative analysis of what it takes to inspire youth to engage in volunteering. Nonprofit and Voluntary Sector Quarterly, 51(2), 350–368.
Chervonenko, K. S. (2020). Contents and forms of practical training for future social workers to organize students' volunteer activities. Scientific Journal of Khortytsia National Academy. (Series: Pedagogy. Social Work) : scientific journal / [editorial board : V. Nechyporenko (chief editor) and others] : Publishing house of the Municipal Institution of Higher Education Khortytsia National Educational and Rehabilitation Academy of Zaporizhzhia Regional Council, Iss. 1(2). 147–154. https://doi.org/
10.51706/2707-3076-2020-2-15 (ukr).
Авторське право (c) 2022 Науковий журнал Хортицької національної академії

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.