УДК 378:364 ВТІЛЕННЯ ІДЕЙ АНТОНА МАКАРЕНКА У ПІДГОТОВКУ МАГІСТРІВ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ

DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2022-6-5

  • Леся Вікторівна Лебедик Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка https://orcid.org/0000-0001-6538-6256
Ключові слова: Антон Семенович Макаренко, магістри соціальної роботи, професійна підготовка, педагогічна спадщина, зміст освіти

Анотація

У науково-методичній статті розкриваються важливі аспекти використання педагогічної спадщини АМакаренка у проєктуванні змісту підготовки майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності; виокремлені вимоги до проєктування змісту підготовки спеціальності 231 Соціальна робота; запропоновано зміст магістерської підготовки будувати на основі вимог модульної системи навчання, вказані переваги означеної системи як найбільш ефективної для підготовки магістрів соціальної роботи.

Виділені основні вимоги до структурування змісту підготовки магістрів соціальної роботи: системність, взаємна підпорядкованість, цілісне сприйняття і уявлення всього обсягу інформації навчальної дисципліни, безперервність, можливість вибору індивідуальної траєкторії навчання і засвоєння змісту освіти, актуалізація змісту, технологічність навчального процесу, забезпечення продуктивного мислення, розвиток навичок рефлексивної культури магістрантів, діяльнісний підхід.

Біографія автора

Леся Вікторівна Лебедик, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

доктор педагогічних наук, доцент

Опубліковано
2024-02-24