УДК 378:364 ВТІЛЕННЯ ІДЕЙ АНТОНА МАКАРЕНКА У ПІДГОТОВКУ МАГІСТРІВ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ
DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2022-6-5
Анотація
У науково-методичній статті розкриваються важливі аспекти використання педагогічної спадщини А. Макаренка у проєктуванні змісту підготовки майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності; виокремлені вимоги до проєктування змісту підготовки спеціальності 231 Соціальна робота; запропоновано зміст магістерської підготовки будувати на основі вимог модульної системи навчання, вказані переваги означеної системи як найбільш ефективної для підготовки магістрів соціальної роботи.
Виділені основні вимоги до структурування змісту підготовки магістрів соціальної роботи: системність, взаємна підпорядкованість, цілісне сприйняття і уявлення всього обсягу інформації навчальної дисципліни, безперервність, можливість вибору індивідуальної траєкторії навчання і засвоєння змісту освіти, актуалізація змісту, технологічність навчального процесу, забезпечення продуктивного мислення, розвиток навичок рефлексивної культури магістрантів, діяльнісний підхід.