УДК 376-056.264 ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ У КОРЕКЦІЙНІЙ РОБОТІ З ОСОБАМИ ІЗ ЗАЇКАННЯМ

DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2023-10-20

  • Оксана Борисівна Качуровська Український державний університет імені Михайла Драгоманова м. Київ https://orcid.org/0000-0002-1658-0578
  • Наталія Георгіївна Пахомова Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка https://orcid.org/0000-0002-8332-8188
  • Віктор Вікторович Коваленко Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка https://orcid.org/0000-0003-2526-6203
Ключові слова: технічні засоби навчання, заїкання, порушення мовлення, психофізичні порушення, логопедична корекція

Анотація

У науково-методичній статті розглядається проблема використання технічних засобів для корекції заїкання. Проаналізовано існуючі підходи логопедичної роботи з використанням традиційних методик, проаналізовано особливості реалізації акустичних засобів. Детально розглянуто метод ритмізації, як ефективний засіб подолання заїкання та визначено особливості його використання. На підставі результатів дослідження зроблено висновки про те, що сучасні технічні пристрої дозволяють проєктувати принципово нові педагогічні технології. Фахівці спеціальної освіти ці технології спрямовують на активізацію та ефективне функціонування компенсаторних механізмів, формування та розвиток мовленнєвої діяльності осіб із заїканням.

Біографії авторів

Оксана Борисівна Качуровська, Український державний університет імені Михайла Драгоманова м. Київ

кандидатка педагогічних наук, доцентка

Наталія Георгіївна Пахомова, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

докторка педагогічних наук, професорка

Віктор Вікторович Коваленко, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка

кандидат медичних наук

Опубліковано
2024-10-01