УДК 376-056.264 ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ У КОРЕКЦІЙНІЙ РОБОТІ З ОСОБАМИ ІЗ ЗАЇКАННЯМ
DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2023-10-20
Ключові слова:
технічні засоби навчання, заїкання, порушення мовлення, психофізичні порушення, логопедична корекція
Анотація
У науково-методичній статті розглядається проблема використання технічних засобів для корекції заїкання. Проаналізовано існуючі підходи логопедичної роботи з використанням традиційних методик, проаналізовано особливості реалізації акустичних засобів. Детально розглянуто метод ритмізації, як ефективний засіб подолання заїкання та визначено особливості його використання. На підставі результатів дослідження зроблено висновки про те, що сучасні технічні пристрої дозволяють проєктувати принципово нові педагогічні технології. Фахівці спеціальної освіти ці технології спрямовують на активізацію та ефективне функціонування компенсаторних механізмів, формування та розвиток мовленнєвої діяльності осіб із заїканням.
Опубліковано
2024-10-01
Розділ
СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА