УДК: 376-056.262.(045) ОСОБЛИВОСТІ ЗОРОВОГО СПРИЙНЯТТЯ ДІТЕЙ ЗІ ЗНИЖЕНИМ ЗОРОМ І СЛАБОЗОРИХ

DОІ:https://doi.org/10.51706/2707-3076-2021-4-10

Ключові слова: зорове сприйняття, діти з особливими освітніми потребами, діти з порушеннями зору, соціальна реабілітація, корекційно-педагогічна робота, функціональні порушення зору

Анотація

У представленому авторкою огляді проблеми зорового сприйняття дітей з порушеннями зору на підставі аналізу психолого-педагогічних джерел стверджуэться, що особливості психічного процеcу сприймання цих дітей багато в чому залежить від клінічної картини зорового дефекту та структурно-функціональних порушень зорового аналізатора. Зокрема, виявлено, що діти з косоокістю, амбліопією монокулярного характеру та із зниженням зору відчувають значні труднощі під час визначення насиченості кольору, відтінків і освітленості предметів, а також величини об'ємних предметів. Ці особливості можуть впливати на функціональний стан дитини та зумовлювати особливі освітні потреби.

Біографія автора

Катерина Анатоліївна Дмитренко, Харківська гуманітарно-педагогічна академія

кандидат педагогічних наук, доцент

Опубліковано
2024-02-29