УДК: 376.42 ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОГО ПРОЦЕСУ ДЛЯ ДІТЕЙ З СИНДРОМОМ ДАУНА НА РІЗНИХ ВІКОВИХ ЕТАПАХ ЇХНЬОГО РОЗВИТКУ

DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2021-5-16

Ключові слова: синдром Дауна, корекційно-розвитковий процес, особливості психофізичного розвитку,, спеціальна освіта, інклюзивна освіта, раннє втручання.

Анотація

У оглядовій статті досліджена вертикальна структура державних реабілітаційно-освітніх установ з позиції надання ними реабілітаційних та освітніх послуг дітям із синдромом Дауна на всіх вікових етапах їхнього розвитку. На основі детального аналізу психомоторного профілю дітей з синдромом Дауна та виділення сильних і слабких сторін їхнього розвитку представлено авторське бачення щодо особливостей організації психолого-педагогічного супроводу дітей різного віку окресленої категорії у процесі корекційно-розвиткової роботи.

Біографія автора

Тетяна Андріївна Саєнко, Хортицької національної академії

викладач

Опубліковано
2024-02-28