УДК 378.091.212 МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПРОГРАМІСТІВ В УМОВАХ СКОРОЧЕНОГО ЦИКЛУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В УНІВЕРСИТЕТАХ

DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2021-5-3

  • Ірина Володимирівна Крашеніннік Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького http://orcid.org/0000-0001-6689-3209
Ключові слова: заклад вищої освіти, освітня програма першого (бакалаврського) рівня, зміст освіти, педагогічне моделювання, компетентність

Анотація

У науковій статті схарактеризовано авторську модель формування фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів в умовах скороченого циклу професійної підготовки в університетах. Метою її розробки було попереднє осмислення та прогнозування результатів впровадження низки педагогічних заходів, спрямованих на вдосконалення вищої ІТ-освіти. Актуальність такого дослідження викликана потребою ринку праці в якісній підготовці інженерів-програмістів у скорочені терміни, а отже необхідністю створення відповідних умов та застосування ефективних форм, методів і засобів навчання. Результатом наукового пошуку стала авторська модель, що містить блок організаційно-педагогічних умов, цільовий блок, методологічний блок, змістово-процесуальний блок, оцінювально-рефлексивний блок і блок результату та представлена в статті графічно.

Біографія автора

Ірина Володимирівна Крашеніннік, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

доктор філософії у галузі 01 Освіта/Педагогіка

Опубліковано
2024-02-28