УДК 3.37.78 ОСОБЛИВОСТІ І ПЕРСПЕКТИВИ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

DОІ: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2021-5-2

Ключові слова: модель навчання, змішане навчання, онлайн ресурси, педагогічний інструментарій, гібридна освіта

Анотація

Актуальність оглядової розвідки визначається соціокультурними процесами, що зумовлюють потребу в перегляді способів організації освітнього процесу, зокрема перехід на змішане навчання та встановленні корелятивних зв’язків із міжнародними стандартами. У статті представлено результати огляду робіт українських і зарубіжних вчених, які присвячені визначенню сутності поняття «змішане навчання», окреслено бачення авторок щодо особливостей запровадження змішаного навчання, їхню спробу з’ясувати переваги та недоліки технологій змішаного навчання, перспективи розвитку такої форми навчання в Україні. Практичне значення отриманих результатів полягає у викоританні результатів дослідження для прискорення процесів модернізації й адаптації чинної системи освіти в Україні до вимог і тенденцій глобальної освітньої сфери.

Біографії авторів

Людмила Григорівна Цибулько, Донбаський державний педагогічний університет

доктор педагогічних наук, доцент

Майя Станіславівна Сергієнко, Національна академія Національної гвардії України

викладач

Опубліковано
2024-02-28
Розділ
ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ