УДК 3.37.78 ОСОБЛИВОСТІ І ПЕРСПЕКТИВИ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
DОІ: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2021-5-2
Анотація
Актуальність оглядової розвідки визначається соціокультурними процесами, що зумовлюють потребу в перегляді способів організації освітнього процесу, зокрема перехід на змішане навчання та встановленні корелятивних зв’язків із міжнародними стандартами. У статті представлено результати огляду робіт українських і зарубіжних вчених, які присвячені визначенню сутності поняття «змішане навчання», окреслено бачення авторок щодо особливостей запровадження змішаного навчання, їхню спробу з’ясувати переваги та недоліки технологій змішаного навчання, перспективи розвитку такої форми навчання в Україні. Практичне значення отриманих результатів полягає у викоританні результатів дослідження для прискорення процесів модернізації й адаптації чинної системи освіти в Україні до вимог і тенденцій глобальної освітньої сфери.