УДК: 376.42 ВПЛИВ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДИЗОНТОГЕНЕЗУ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ НА ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ УЧНІВ ІЗ РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА
DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2022-7-8
Ключові слова:
розлади аутистичного спектра, учні закладів загальної середньої освіти, спеціальна освіта, дизонтогенез психічного розвитку, навчальна поведінка
Анотація
У науково-оглядовій статті охарактеризовано дизонтогенез психічного розвитку за аутичним типом. Визначено особливості поведінки, когнітивних процесів, комунікативно-мовленнєвого розвитку учнів початкової школи з розладами аутистичного спектра. Уточнено дефініцію «навчальна поведінка». Виділено навички, властиві дітям зі сформованою навчальною поведінкою. Виокремлено чинники, що ускладнюють процес формування навчальної поведінки учнів з аутизмом. Узагальнено прояви несформованості навчальної поведінки учнів закладів загальної середньої освіти.
Опубліковано
2024-02-23
Розділ
СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА