УДК 378.018.43:004 ЗМІНА ПАРАДИГМИ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ КЛАСИЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ АКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ LMS MOODLE ТА GOOGLE CLASSROOM

DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2022-7-12

  • Ганна Миколаївна Тимченко Інститут післядипломної освіти та заочного (дистанційного) навчання Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0001-7745-0817
  • Анастасія Миколаївна Літвінова Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-2513-0632
Ключові слова: змішане навчання, дистанційна освіта, віртуальне освітнє середовище, самостійне навчання, LMSMoodle

Анотація

У науковій статті узагальнено досвід змішаного навчання студентів в умовах карантину, спричиненого пандемією коронавірусної інфекції COVID-19, який принципово змінив парадигму змішаного навчання завдяки використанню засобів LMSMoodle та GoogleClassroom. Розглянуто технічні та методичні аспекти реалізації змішаного навчання в системі класичної освіти. Розроблено дидактичне і методичне забезпечення освітнього процесу з використанням засобів LMSMoodle та GoogleClassroom. Засобами LMSMoodle створені освітні майданчики як для студентів, так і для всіх охочих у віртуальному освітньому середовищі університету. Показано, що використання засобів LMSMoodle та GoogleClassroom є новою базою для самостійної роботи студентів, оскільки це повністю змінює та розширює формат навчання: забезпечує повну електронну скриньку освітніх матеріалів та ресурсів при проведенні лекційних та практичних занять, створює індивідуальне освітнє середовище та надає достатній методичний супровід до обраної спеціальності.

Біографії авторів

Ганна Миколаївна Тимченко, Інститут післядипломної освіти та заочного (дистанційного) навчання Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна

кандидат біологічних наук, доцент

Анастасія Миколаївна Літвінова, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

кандидат педагогічних наук, доцент

Опубліковано
2024-02-23