УДК 378.018.43:004 ЗМІНА ПАРАДИГМИ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ КЛАСИЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ АКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ LMS MOODLE ТА GOOGLE CLASSROOM
DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2022-7-12
Анотація
У науковій статті узагальнено досвід змішаного навчання студентів в умовах карантину, спричиненого пандемією коронавірусної інфекції COVID-19, який принципово змінив парадигму змішаного навчання завдяки використанню засобів LMSMoodle та GoogleClassroom. Розглянуто технічні та методичні аспекти реалізації змішаного навчання в системі класичної освіти. Розроблено дидактичне і методичне забезпечення освітнього процесу з використанням засобів LMSMoodle та GoogleClassroom. Засобами LMSMoodle створені освітні майданчики як для студентів, так і для всіх охочих у віртуальному освітньому середовищі університету. Показано, що використання засобів LMSMoodle та GoogleClassroom є новою базою для самостійної роботи студентів, оскільки це повністю змінює та розширює формат навчання: забезпечує повну електронну скриньку освітніх матеріалів та ресурсів при проведенні лекційних та практичних занять, створює індивідуальне освітнє середовище та надає достатній методичний супровід до обраної спеціальності.