УДК 37.015.311:159.922.76-056.31 КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ НА РІЗНИХ ВІКОВИХ ЕТАПАХ ЇХНЬОГО РОЗВИТКУ
DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2023-10-13
Ключові слова:
порушення інтелектуального розвитку, ранній вік, дошкільний вік, шкільний вік, структура корекційно-розвиткового супроводу
Анотація
У науково-оглядовій статті охарактеризовано специфіку організації корекційно-розвиткового супроводу для дітей з інтелектуальними порушеннями. Структуровано типи закладів, які надають корекційно-розвиткові послуги дітям з порушеннями інтелекту у різні вікові періоди їхнього розвитку. Досліджено шляхи організації корекційно-розвиткового супроводу дітей раннього віку. Простежено схожість організації структури корекційно-розвиткового супроводу дітей дошкільного та шкільного віку з порушеннями інтелекту. Визначено, що діяльність інклюзивно-ресурсних центрів та інклюзивних освітніх установ є взаємозалежною.
Опубліковано
2024-10-01
Розділ
СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА