УДК: 364: [376-056.26+616.896]:0 МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ЗІ СКЛАДНИМИ ПОРУШЕННЯМИ РОЗВИТКУ ТА РОЗЛАДОМ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ
Ключові слова:
соціальна компетентність, діти із розладом аутистичного спектру, діти зі складними порушеннями розвитку, методи формування соціальної компетентності, соціальний ларпінг, френдінг, асоціативні етюди, соціальні картки, шопінг історії
Анотація
Стаття присвячена проблемі вивченню методів формування соціальної компетентності дітей зі складними порушеннями розвитку та розладом аутистичного спектру. Визначено характеристику поняття соціальної компетентність дитини зі складними порушеннями розвитку та аутизмом. Окреслено основні складності формування соціальної компетентності дітей зі складними порушеннями розвитку. Розкрито важливість використання методів групової терапії, інтерактивної онлайн-гри, SST, комплексних стратегій та соціодраматичної гри, казки, проектної діяльності. Висвітлено авторські методи формування соціальної компетентності дітей зі складними порушеннями розвитку та аутизмом: асоціативні етюди, соціальний ларпінг, соціальні картки, френдінги, шопінг історії.
Опубліковано
2024-04-13
Розділ
СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА