УДК 378.015.3:159.923.2:616-051 ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI https://doi.org/10.51706/2707-3076-2023-9-9
Ключові слова:
професійна ідентичність, студенти, заклад вищої освіти, наставник, ментор, викладач, навчальний процес, виховна робота
Анотація
У статті проаналізовано основні моделі і теорії щодо дослідження поняття «професійна ідентичність» та основні фактори впливу на формування фахової ідентичності студентів під час навчання в закладах вищої освіти. Новизна роботи полягає в дослідженні вітчизняного та світового досвіду виховної роботи, що спрямовані на становлення позитивної професійної ідентичності здобувачів. Авторами запропоновані форми й методи роботи, що сприятимуть становленню професійної ідентичності студентів, зокрема запропоновано впровадити комплексні програми виховної роботи та залучати до навчальних планів окремі теми, курси, тощо, які б сприяли формуванню професійної компетентності та ідентичності здобувачів фахової вищої освіти.
Опубліковано
2024-04-10
Розділ
ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА