УДК 37.013.42 ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ НАРОДНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ)
DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2019-1-1
Ключові слова:
народна освіта, цілепокладання, соціально-педагогічне цілепокладання, Церква, народна школа, Міністерство народної освіти
Анотація
У статті розкрито основні проблеми педагогічного і соціального цілепокладання в контексті розвитку народної освіти в Україні в другій половині ХІХ – на початку ХХ століття; аналізуються умови, що сприяли формуванню загальносуспільної думки про необхідність існування народної школи, подано аналіз основних законопроектів та положень Міністерства народної освіти Російської імперії, а також роль суспільних організацій, що відобразили формування системи цілей у педагогічному і соціальному аспектах для народної освіти України означеного періоду.
Опубліковано
2024-03-03
Розділ
ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ