УДК : 378.018.8.011.3-051:373.3] ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ РІВНІВ РЕФЛЕКСІЙНОСТІ З ПОКАЗНИКАМИ САМОАКТУАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2020-2-10

Ключові слова: майбутній вчитель початкових класів, рефлексійність, рівень рефлексійності, самоактуалізація, рівень домагань, рефлексія, смисложиттєві орієнтації

Анотація

У науковій статті висвітлюються результати емпіричного дослідження кореляції показників рефлексійності з показниками процесу самоактуалізації у студентів спеціальності «Початкова освіта» (з 2 по 5 курс навчання). Метою статті є надання якісної характеристики встановленому звязку між досліджуваними властивостями. За допомогою методів діагностики було встановлено співвідношення рівнів рефлексійності студентів із такими показниками їхньої самоактуалізації, як: складові процесу рефлексії, різновиди рефлексії, смисложиттєві орієнтації, рівні домагань студентів.

Біографії авторів

Вячеслав Вікторович Борисов, Хортицька національна академія

доктор педагогічних наук, професор

Світлана Миколаївна Лупінович, Хортицька національна академія

кандидат педагогічних наук, доцент

Опубліковано
2024-03-03