УДК : 378.018.8.011.3-051:373.3] ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ РІВНІВ РЕФЛЕКСІЙНОСТІ З ПОКАЗНИКАМИ САМОАКТУАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2020-2-10
Ключові слова:
майбутній вчитель початкових класів, рефлексійність, рівень рефлексійності, самоактуалізація, рівень домагань, рефлексія, смисложиттєві орієнтації
Анотація
У науковій статті висвітлюються результати емпіричного дослідження кореляції показників рефлексійності з показниками процесу самоактуалізації у студентів спеціальності «Початкова освіта» (з 2 по 5 курс навчання). Метою статті є надання якісної характеристики встановленому зв’язку між досліджуваними властивостями. За допомогою методів діагностики було встановлено співвідношення рівнів рефлексійності студентів із такими показниками їхньої самоактуалізації, як: складові процесу рефлексії, різновиди рефлексії, смисложиттєві орієнтації, рівні домагань студентів.
Опубліковано
2024-03-03
Розділ
ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА