УДК 378.011.3–051:373.3091.212–0 СУЧАСНІ ФОРМИ, МЕТОДИ Й ЗАСОБИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ ДО РОЗВИТКУ КРЕАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2020-2-8

Ключові слова: розвиток креативних здібностей, учні початкової ланки, майбутні вчителі початкових класів, мотивація до розвитку, методи та прийоми фахової підготовки

Анотація

У науково-методичній статті представлені напрацювання щодо вирішення проблеми підготовки майбутніх учителів до розвитку креативних здібностей учнів початкової школи. Визначено суперечності, що гальмують процес підготовки майбутніх учителів молодшої шкільної ланки Здійснено огляд засобів підготовки майбутніх учителів до розвитку креативних здібностей учнів молодших класів у ракурсі їхнього мотиваційного значення для підвищення якості вищої освіти. Викладене авторське бачення значущості потенціалу креативної орієнтованості навчання майбутніх учителів початкових класів. Представлено досвід запровадження школи педагогічної майстерності «Кав’ярня креативності» в освітній процес закладу вищої освіти

Біографія автора

Людмила Михайлівна Корольова, Хортицька національна академія

кандидат педагогічних наук

Опубліковано
2024-03-03