УДК: 37.091.12.011.3-051:53:37.0 МІСЬКИЙ КОНКУРС ТВОРЧИХ РОБІТ З УДОСКОНАЛЕННЯ ФІЗИЧНОГО ДЕМОНСТРАЦІЙНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ ЯК ФОРМА ЗАЛУЧЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2020-2-5
Анотація
У науково-методичній статті розглядається проблема залучення учнів до інноваційної діяльності у процесі навчання фізики. Презентовано та розглянуто методичні особливості проведення авторської форми позаурочної діяльності учнів у навчанні фізики – Міського конкурсу творчих робіт з удосконалення фізичного демонстраційного експерименту. Наведено мету та умови проведення конкурсу, напрямки, за якими здійснюється оцінювання учнівських робіт, описано критерії оцінювання робіт. Обґрунтовано, що запропонований та запроваджений в освітній процес з фізики м. Запоріжжя конкурс відіграє не лише важливе значення для активізації творчої діяльності учнів у навчанні фізики, але й є дієвою організаційною формою професійної підготовки студентів, що навчаються за спеціальністю 014 Середня освіта предметної спеціальності 014.08 Середня освіта (Фізика) у Запорізькому національному університеті. Студенти – майбутні вчителі фізики, беруть активну участь у цьому масовому заході і як керівники (консультанти) учнів, і як організатори конкурсу.