УДК 378.091.2:613(045 ОПАНУВАННЯ ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ ЗАСОБАМИ ДИСЦИПЛІНИ «ЗАГАЛЬНА ТЕОРІЯ ЗДОРОВ’Я ТА ОСНОВИ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ»

DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2020-3-6

Ключові слова: здоров’я, здоров’язберігаючі технології, здоровий спосіб життя, студент, навчальна дисципліна

Анотація

Оглядово-методична стаття присвячена обґрунтуванню необхідності опанування
студентами здоров’язберігаючими технологіями у процесі їхнього навчання у закладі вищої освіти.
Доведено, що формування механізму бути здоровим, гармонійно розвиненим, вести раціональний, з
позиції збереження здоров’я, спосіб життя є важливим фактором розвитку сучасного суспільства.
Адже рівень здоров’я населення визначає національну безпеку країни і її національне багатство.
Засобом опанування студентами здоров’язберігаючими технологіми в освітньому процесі
закладу вищої освіти визначено спеціально розроблену програму дисципліни «Загальна теорія
здоров’я та основи здорового способу життя». Досвід впровадження цієї програми зі студентами
спеціалізацій 017 Фізична культура і спорт, 014 Середня освіта (Фізична культура), 227 Фізична
терапія, ерготерапія протягом 2019/2020 навчального року свідчить про те, що вона сприяє
засвоєнню студентами знань щодо технологій збереження власного здоров’я, а також формує
мотивацію для подальшого використання методів та засобів збереження, укріплення та
вдосконалення власного здоров’я.

Біографія автора

Світлана Степанівна Волкова, Хортицька національна академія

кандидат педагогічних наук, професор

Опубліковано
2024-03-01