УДК:378.015.31.091.2:001.8]:004( ФІЛОСОФСЬКИЙ ТА ЗАГАЛЬНОНАУКОВИЙ РІВНІ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ЗАСАД ЕДУКАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ
DОІ:https://doi.org/10.51706/2707-3076-2021-4-5
Ключові слова:
методологія, діджиталізація освіти, едукація, методологічні засади, майбутні вчителі
Анотація
У науковій статті на основі аналізу науково-педагогічної, філософської літератури з’ясовано філософський та загальнонауковий рівні методологічних засад едукації майбутніх учителів в умовах діджиталізації освіти. Висвітлено авторське розуміння діджиталізації освітнього процесу. Визначено завдання та функції методології, зокрема в умовах діджиталізації. Схарактеризовані філософський рівень (діалектичні закони, а саме: закон єдності і боротьби протилежностей, закон переходу кількісних змін у якісні, закон заперечення заперечення) та загальнонауковий рівень (методологічні підходи: системний, синергетичний, стратегічний та аксіологічний).
Опубліковано
2024-02-29
Розділ
ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА