УДК:37.016:78-056.24/29]:398.8(4 ПРОЄКТУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ СТУДЕНТІВ З ФУНКЦІОНАЛЬНИМИ ОСВІТНІМИ ТРУДНОЩАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО» НА МАТЕРІАЛАХ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДНОПІСЕННОГО ФОЛЬКЛОРУ

DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2022-6-10

  • Вікторія Вікторівна Гура Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка https://orcid.org/0000-0002-7618-8113
  • Олена Олександрівна Воротинцева Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка https://orcid.org/0000-0002-0684-850X
Ключові слова: проєктування, індивідуальна освітня траєкторія, функціональні освітні труднощі, майбутні педагоги-музиканти, інклюзивно-ресурсний центр, праксеологія, український народнопісенний фольклор

Анотація

У науково-методичній статті розглядається проблема проєктування індивідуальної освітньої траєкторії студентів спеціальності «Музичне мистецтво» з моторними та мовленнєвими освітніми труднощами. Акцентовано увагу на підтримці здобувачів освіти зазначеної категорії в освітньому середовищі, залученні до нього додаткових матеріальних чи освітніх ресурсів; на важливості врахування комплексної оцінки мовленнєвого розвитку особи, що надана фахівцями інклюзивно-ресурсних центрів. Наголошено, що український народопісенний фольклор як ключовий ресурс дисципліни «Народний спів» може стати вагомою складовою системи мовленнєвого розвитку студентів. Надано декілька рекомендацій щодо організації занять на матеріалі народнопісенного фольклору, зокрема, щодо підбору матеріалів та організації розспівок.

Біографії авторів

Вікторія Вікторівна Гура , Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

кандидат педагогічних наук

Олена Олександрівна Воротинцева, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

завідувачка ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти

Опубліковано
2024-02-24