УДК: 376-056.264:159.922.76 КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК УМОВА СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ

DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2022-7-15

  • Світлана Володимирівна Федоренко Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова https://orcid.org/0000-0002-3321-6946
  • Вікторія Олександрівна Погребняк Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова https://orcid.org/0000-0001-7188-3152
Ключові слова: соціальна адаптація, соціалізація, діти з порушеннями мовлення, комунікативна компетентність, інклюзивний заклад дошкільної освіти

Анотація

У науково-оглядовій статті розглядається проблема комунікативної компетентності дітей з порушеннями мовлення в інклюзивному закладі дошкільної освіти. Авторами розкривається взаємозалежність комунікативної компетентності та соціалізації дитини з порушеннями мовлення в інклюзивному закладі дошкільної освіти. Визначається взаємозалежність комунікативного розвитку дошкільника та соціальної адаптованості.

Акцентовано увагу на необхідності використання корекційної роботи в інклюзивному закладі дошкільної освіти, що безпосередньо пов’язана з розвитком комунікативної компетенції дошкільника з порушеннями мовлення, яка має позитивно вплинути на процес адаптації до нових соціальних умов.

Біографії авторів

Світлана Володимирівна Федоренко, Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

доктор педагогічних наук, професор

Вікторія Олександрівна Погребняк , Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

аспірантка

Опубліковано
2024-02-23