УДК 378:373.3.091.12.011.3-051 ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2025-12-5
Ключові слова:
організаційно-педагогічні умови, майбутні вчителі початкової школи, інформаційно-освітнє середовище, заклади вищої освіти, інформаційні технології
Анотація
У науковій статті визначено та охарактеризовано організаційно-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи як сукупність об'єктивних можливостей інтеграції змісту, форми, методів та засобів в інформаційному середовищі, що забезпечує досягнення освітніх цілей та результатів навчання. Ці умови визначають формування ціннісних ставлень студентів та їхню професійну готовність до використання інформаційних технологій, що зумовлює потребу оновлення та структурування змісту навчального контенту з урахуванням специфіки їхньої професійної діяльності.
Опубліковано
2025-06-13
Розділ
ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА