УДК 004.4(075.8):378 ОПТИМІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ ВЗАЄМОДІЇ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2025-12-4

Ключові слова: хмарні технології, освітній процес у закладі вищої освіти, цифровізація освіти, дидактична цінність хмарних технологій, ризики цифровізації освітнього процесу

Анотація

В статті розглянуті можливості хмарних технологій, які спрямовані на розв'язання специфічних дидактичних завдань під час вивчення навчальних дисциплін освітньо-професійної програми «Початкова освіта» другого (магістерського) рівня освіти, визначено доцільність їх застосування в освітньому процесі, окреслені категорії хмарних технологій, які є найбільш ефективними для зазначених освітніх компонент і зазначені ризики їх використання. У статті зроблено спробу класифікувати хмарні технології за їхньою дидактичною цінністю в освітньому процесі. Другим критерієм класифікації є типологія освітніх проблем, на вирішення яких спрямовані ці технології.

Біографії авторів

Антоненко Ірина Юріївна , Хортицька національна академія,

кандидат психологічних наук, доцент

Корнелюк Богдан Васильович, Хортицька національна академія

кандидат філологічних наук, доцент

Лапшина Ірина Сергіївна, Хортицька національна академія

кандидат педагогічних наук

Лупінович Світлана Миколаївна, Хортицька національна академія

кандидат педагогічних наук, доцент

Опубліковано
2025-06-12