УДК 004.4(075.8):378 ОПТИМІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ ВЗАЄМОДІЇ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2025-12-4
Ключові слова:
хмарні технології, освітній процес у закладі вищої освіти, цифровізація освіти, дидактична цінність хмарних технологій, ризики цифровізації освітнього процесу
Анотація
В статті розглянуті можливості хмарних технологій, які спрямовані на розв'язання специфічних дидактичних завдань під час вивчення навчальних дисциплін освітньо-професійної програми «Початкова освіта» другого (магістерського) рівня освіти, визначено доцільність їх застосування в освітньому процесі, окреслені категорії хмарних технологій, які є найбільш ефективними для зазначених освітніх компонент і зазначені ризики їх використання. У статті зроблено спробу класифікувати хмарні технології за їхньою дидактичною цінністю в освітньому процесі. Другим критерієм класифікації є типологія освітніх проблем, на вирішення яких спрямовані ці технології.
Опубліковано
2025-06-12
Розділ
ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА