УДК 004.4(075.8):378 ОПТИМІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ ВЗАЄМОДІЇ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2025-12-4

Ключові слова: хмарні технології, освітній процес у закладі вищої освіти, цифровізація освіти, дидактична цінність хмарних технологій, ризики цифровізації освітнього процесу

Анотація

У науково-методичній статті розглянуті можливості хмарних технологій, які спрямовані на розв’язання специфічних дидактичних завдань під час вивчення навчальних дисциплін освітньо-професійної програми «Початкова освіта» другого (магістерського) рівня освіти, а також визначено доцільність їхнього застосування в освітньому процесі, окреслені категорії хмарних технологій, які є найбільш ефективними для визначених освітніх компонент і окреслені ризики їхнього використання. У статті зроблено спробу охарактеризувати хмарні технології за їхньою дидактичною цінністю в освітньому процесі.

Біографії авторів

Ірина Антоненко , Хортицька національна академія,

кандидат психологічних наук, доцент

Богдан Корнелюк, Хортицька національна академія

кандидат філологічних наук, доцент

Ірина Лапшина , Хортицька національна академія

кандидат педагогічних наук

Світлана Лупінович , Хортицька національна академія

кандидат педагогічних наук, доцент

Опубліковано
2025-06-12