УДК 37.041 “364” (477): 811.111 ОСВІТНЬО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ
DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2024-11-6
Анотація
У науково-оглядовій статті на основі аналізу наукової літератури виокремлено педагогічні умови, які створюються для вивчення іноземної мови у здобувачів освіти, зокрема англійської. У результаті пошуку з’ясовано, що під час дистанційного навчання та в умовах війни існують декілька педагогічних стратегій: комунікативний підхід, проєктне навчання, адаптоване навчання, гравіфікація, а також соціальні мережі, онлайн-платформи та курси для самоосвіти у вивченні англійської мови. Визначено, що існує безліч платформ, які пропонують здобувачам різні інтерактивні курси, що охоплюють аспекти вивчення мови: лексику, граматику, вимову тощо. Проаналізовано та виявлено переваги використання соціальних мереж як засобу для поглибленого вивчення англійської мови. Практичне значення отриманих результатів полягає у використанні педагогічних стратегій та умов для ефективнішого та якісного вивчення англійської мови.