УДК 376-056.264-056.29/.34-025.1 ДИЗАЙН ЛОГОПЕДИЧНОГО СУПРОВОДУ ДИТИНИ РАННЬОГО ВІКУ З ЦЕРЕБРАЛЬНИМ ПАРАЛІЧЕМ

DOI https://doi.org/10.51706/2707-3076-2023-9-16

  • Світлана Юріївна Конопляста Український державний університет ім.М.Драгоманова http://orcid.org/0000-0001-9233-7505
  • Аліна Олександрівна Синиця Бердянський державний педагогічний університет, Запоріжжя https://orcid.org/0000-0001-6526-0207
Ключові слова: логопедичний супровід, дитина раннього віку з церебральним паралічем, мовленнєві порушення, логоінтервенція, тераностика, міждисциплінарний підхід

Анотація

У науковій статті представлено агреговані результати дослідження стану логопедичного супроводу дітей раннього віку з церебральним паралічем. Згідно яких запропоновано дизайн логопедичного супроводу дитини раннього віку з церебральним паралічем на основі міждисциплінарного підходу. У змісті логопедичного супроводу врахували багатовекторність та багатогранність природи порушеного розвитку дитини раннього віку з церебральним паралічем. Розробили методику ранньої логоінтервенції дітей раннього віку з церебральним паралічем та визнали її як головний інструмент дизайну логопедичного супроводу. Окреслили особливості, завдання, функції, складові, принципи даної методики. Вважаємо, що запропонований дизайн та методика забезпечать максимально необхідний логопедичний супровід дитини з церебральним паралічем та її родини враховуючі усі виклики сьогодення.

Біографії авторів

Світлана Юріївна Конопляста, Український державний університет ім.М.Драгоманова

Доктор педагогічних наук, професор

Аліна Олександрівна Синиця, Бердянський державний педагогічний університет, Запоріжжя

аспірант

Опубліковано
2024-04-13