УДК 378.14:364 ПОТЕНЦІАЛ ДУАЛЬНОЇ ФОРМИ ОСВІТИ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ
DOI https://doi.org/10.51706/2707-3076-2023-9-7
Анотація
У науково-оглядовій статті схарактеризована дуальна освіта як інноваційна форма підготовки кваліфікованих фахівців, базована на розвитку та поглибленні взаємодії між системою професійної освіти та професійним середовищем. Проаналізовано вітчизняну нормативно-правову базу дуальної освіти. Представлений досвід Німеччини, яка є батьківщиною дуальної освіти. Простежений процес впровадження елементів дуальної освіти у процес підготовки фахівців в Україні. Окреслені переваги та недоліки дуальної освіти з позицій закладу освіти, здобувача освіти та роботодавця. Розглянуті перспективи дуальної освіти в підготовці фахівців з соціальної роботи як представників прикладної професії. Зазначені труднощі та ризики, які супроводжують процес впровадження дуальної форми навчання в підготовку соціальних працівників.