УДК 378.14:364 ПОТЕНЦІАЛ ДУАЛЬНОЇ ФОРМИ ОСВІТИ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ

DOI https://doi.org/10.51706/2707-3076-2023-9-7

  • Галина Василівна Лещук Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка https://orcid.org/0000-0002-0017-9464
  • Віра Аркадіївна Поліщук Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка https://orcid.org/0000-0002-4119-4329
Ключові слова: дуальна освіта, дуальна форма освіти, дуальна форма навчання, майбутні фахівці з соціальної роботи, соціальна робота

Анотація

У науково-оглядовій статті схарактеризована дуальна освіта як інноваційна форма підготовки кваліфікованих фахівців, базована на розвитку та поглибленні взаємодії між системою професійної освіти та професійним середовищем. Проаналізовано вітчизняну нормативно-правову базу дуальної освіти. Представлений досвід Німеччини, яка є батьківщиною дуальної освіти. Простежений процес впровадження елементів дуальної освіти у процес підготовки фахівців в Україні. Окреслені переваги та недоліки дуальної освіти з позицій закладу освіти, здобувача освіти та роботодавця. Розглянуті перспективи дуальної освіти в підготовці фахівців з соціальної роботи як представників прикладної професії. Зазначені труднощі та ризики, які супроводжують процес впровадження дуальної форми навчання в підготовку соціальних працівників.

Біографії авторів

Галина Василівна Лещук , Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

кандидатка педагогічних наук, доцентка

Віра Аркадіївна Поліщук, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

докторка педагогічних наук, професорка

Опубліковано
2024-04-10