УДК: 376-056.264:159.922.76 КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК УМОВА СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2022-7-15
Анотація
У науково-оглядовій статті розглядається проблема комунікативної компетентності дітей з порушеннями мовлення в інклюзивному закладі дошкільної освіти. Авторами розкривається взаємозалежність комунікативної компетентності та соціалізації дитини з порушеннями мовлення в інклюзивному закладі дошкільної освіти. Визначається взаємозалежність комунікативного розвитку дошкільника та соціальної адаптованості.
Акцентовано увагу на необхідності використання корекційної роботи в інклюзивному закладі дошкільної освіти, що безпосередньо пов’язана з розвитком комунікативної компетенції дошкільника з порушеннями мовлення, яка має позитивно вплинути на процес адаптації до нових соціальних умов.
Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради є закладом вищої освіти, що провадить інноваційну освітню діяльність, пов’язану з наданням вищої освіти за кількома галузями знань, проводить фундаментальні та прикладні наукові дослідження, є провідним науковим і методичним осередком, має розвинуту інфраструктуру навчальних, наукових і науково-виробничих підрозділів, сприяє поширенню наукових знань та проводить культурно-просвітницьку діяльність.