УДК 378:070.4+82 ОГЛЯД ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОГО БРЕНДУ ЖУРНАЛІСТІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ У ЗВО
DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2023-9-14
Анотація
Охарактеризовано специфіку особистого бренду журналіста через площину досліджень українських та зарубіжних науковців. Презентовано різноманітні аспекти щодо концептуальних основ формування та розвитку бренду особистості. Зазначено особливості наукового пошуку, ґрунтуються на застосуванні інформаційного підходу. Зауважено, що формування особистого бренду журналіста під час навчання, як певний процес складної комунікації, потребує використання сучасних підходів до пізнання комунікаційних процесів, серед яких виділено «теорію культурної грамотності». Наголошено, що формування особистого бренду журналістів виявляється у гнучкості, варіативності, винахідливості, ініціативності, сміливості рішень і поведінки в професійній взаємодії. Доведено, що ефективним буде результат формування особистого бренду журналіста, коли процес розпочнеться ще під час фахової підготовки студентів у навчальному закладі, а на державному рівні буде створено концепцію формування та розвитку особистого бренду журналістів України.
Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради є закладом вищої освіти, що провадить інноваційну освітню діяльність, пов’язану з наданням вищої освіти за кількома галузями знань, проводить фундаментальні та прикладні наукові дослідження, є провідним науковим і методичним осередком, має розвинуту інфраструктуру навчальних, наукових і науково-виробничих підрозділів, сприяє поширенню наукових знань та проводить культурно-просвітницьку діяльність.