УДК: 378 МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ

DОІ: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2021-4-19

Ключові слова: майбутні соціальні працівники, волонтерська діяльність, учнівська молодь, методика, діагностичний інструментарій

Анотація

Науково-методична стаття присвячена методиці дослідження готовності майбутніх соціальних працівників до організації волонтерської діяльності учнівської молоді в процесі їхньої фахової підготовки в умовах закладів вищої освіти. Здійснено аналіз стану вивчення проблеми використання волонтерської діяльності як засобу професійної підготовки працівників соціальної сфери. Розглянуто дефініцію «готовність до організації волонтерської діяльності», її компонентну структуру, виокремлені критерії та діагностичні показники. Запропоновано методику дослідження готовності майбутніх соціальних працівників до організації волонтерської діяльності учнівської молоді. Розкрито комплексний діагностичний інструментарій, представлений стандартизованими тестами, опитувальниками та авторськими діагностичними розробками.

Біографія автора

Катерина Сергіївна Червоненко, Хортицька національна академія

кандидат педагогічних наук

Опубліковано
2024-03-01