УДК 376.011.3-051 ВПЛИВ НОВІТНІХ ВИКЛИКІВ СУСПІЛЬСТВА НА ПІДГОТОВКУ СПЕЦІАЛЬНИХ УЧИТЕЛІВ РІЗНИХ СПЕЦІАЛІЗАЦІЙ У США

DОІ:https://doi.org/10.51706/2707-3076-2021-4-12

Ключові слова: підготовка вчителів спеціальної освіти у США, спеціальний вчитель, спеціалізації вчителя спеціальної освіти у США, спеціалізації вчителя спеціальної освіти в Україні, спеціальна освіта, , компаративна педагогіка

Анотація

Вивчення впливу новітніх викликів суспільства на підготовку вчителів спеціальної освіти для навчання учнів із РАС і ПФОРА у США та в Україні стало метою цієї наукової роботи. Задля адаптації до новацій освітянам слід обєднуватися у професійні педагогічні асоціації та перетворюватися на «агентів змін». У роботі описано перелік професійних умінь спеціального вчителя у сучасних умовах з посиланням на рекомендаціїРади з питань особливих дітей та роботи науковців. Педагог учнів із РАС у дистанційній формі навчання повинен уміти враховувати фактори соціальної взаємодії та індивідуальні особливості поведінки та спілкування, що негативно впливають на можливість та результативність навчальної діяльності. Окрім розуміння принципів планування фізичного простору, учителі учнів із ПФОРА повинні володіти уміннями організації фізичних вправ, модифікації методів викладання, використання допоміжних технічних та нетехнічних засобів у дистанційному навчанні.

Біографія автора

Наталія Валеріївна Никоненко, Київський медичний університет

кандидат педагогічних наук, доцент

Опубліковано
2024-02-29