УДК: 378.035:316.46(045) РОЗВИТОК КРЕАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

DОІ:https://doi.org/10.51706/2707-3076-2021-4-7

Ключові слова: креативність, здібності, креативні здібності, мислення

Анотація

В науково-оглядовій статті проаналізовано відомі психолого-педагогічні трактування поняття «здібності», «креативність», схарактеризовано особливості креативного мислення майбутніх педагогів, серед яких різносторонність, глобальність мети, конкретність, виокремлено основні функції креативного мислення. Аргументовано необхідність розвитку креативних здібностей майбутніх педагогів під час професійної підготовки в закладах вищої освіти. Під час проходження педагогічної практики здобувачі вищої освіти мають змогу продемонструвати свої знання та практичні навички розвитку креативних здібностей дітей. Висвітлено активні методи та прийоми, які може використати здобувач освіти під час проходження педагогічної практики для мотивації розвитку креативних здібностей дітей. Акцентовано увагу на потребі вироблення індивідуального стилю професійної креативної діяльності педагога. Головною метою розвитку креативних здібностей майбутніх педагогів у закладах вищої освіти визначено формування креативних здібностей дітей. Наголошено на тому, що креативність повинна бути стилем життя педагога, його головною метою в процесі набуття професійного досвіду.

Біографія автора

Арина Ігорівна Харківська, Харківська гуманітарно-педагогічна академія

доктор філософії

Опубліковано
2024-02-29