УДК: 378: 159.923.5:004.047 ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ В КУРСАНТІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ

DОІ :https://doi.org/10.51706/2707-3076-2021-4-4

Ключові слова: медіаграмотність, критичне мислення, інформаційна війна, соціальна відповідальність, локус контролю, емоційний інтелект

Анотація

Наукову статтю присвячено проблемі визначення психолого-педагогічних умов формування медіаграмотності курсантів Національної академії Національної гвардії України. Увагу акцентовано на формуванні свідомої поведінки в інтернет-середовищі, зокрема, розуміння причин та наслідків деструктивних інформаційно-психологічних загроз, дотримання критичної дистанції до різних жанрів медіатекстів у засобах масової комунікації, розпізнавання психологічних механізмів впливу на особистість курсанта через емоції. Виявлені психолого-педагогічні умови формування медіаграмотності у курсантів Національної академії Національної гвардії України, які сприятимуть підвищенню резистентності майбутніх офіцерів до негативного впливу медіа, підвищенню рівня медіаграмотності, розвитку здатності контролювати споживання медіапродуктів та легше орієнтуватися в медіапросторі, зокрема, відрізняти інформацію з офіційних джерел від повідомлень деструктивного характеру, що наносять шкоду як окремій особистості, так і  держави в цілому

Біографія автора

Світлана Сергіївна Ізбаш, Національна академія Національної гвардії України

кандидат педагогічних наук, доцент

Опубліковано
2024-02-29