УДК: 378.018.8 КРИТЕРІАЛЬНО-ПОКАЗНИКОВА БАЗА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ-ЛОГОПЕДІВ

DОІ: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2021-5-15

  • Наталія Володимирівна Савінова Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського https://orcid.org/0000-0003-2617-8221
  • Марія Ігорівна Берегова Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського https://orcid.org/0000-0003-4784-4465
  • Катерина Максимівна Кутержинська Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського https://orcid.org/0000-0001-6169-2168
Ключові слова: технологія, інноваційні технології, компетентність, професійна культура, вчитель-логопед

Анотація

У науковій статті представлено результати пошукової роботи з аналізу технологічного аспекту формування професійної культури майбутніх вчителів-логопедів. На підставі проведеного опитування здобувачів вищої освіти, в якому взяли участь 135 студентів спеціальності 016 Спеціальна освіта бакалаврського та магістерського рівнів вищої освіти, виокремлено складові критеріально-показникової бази формування професійної культури майбутніх вчителів-логопедів. Для організації діагностичного процесу була використана технологія «S.T.A.R.» (S – ситуація, T – задача, A – активні дії, R – результат), яка дозволяє структурувати виявлені знання, уміння та навички респондентів, розподіливши їх за компонентами (професійна культура, особистісна культура, моральна культура).

Біографії авторів

Наталія Володимирівна Савінова, Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

доктор педагогічних наук, професор

Марія Ігорівна Берегова, Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського

кандидат педагогічних наук

Катерина Максимівна Кутержинська, Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

старший лаборант

Опубліковано
2024-02-28