УДК: 37.018.262:371.213.3 НАВЧАННЯ ТА ПІДТРИМКА БІОЛОГІЧНИХ СІМЕЙ З ДІТЬМИ: СУЧАСНИЙ ДОСВІД ЧЕСЬКОЇ РЕСПУБЛІКИ ТА УКРАЇНИ

DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2022-6-16

Ключові слова: біологічна сім’я, батьківська компетентність, соціальна послуги, міждисциплінарна взаємодія, підготовка, фахівці соціальної сфери

Анотація

У науковій статті актуалізовано значення навчання та підтримки біологічних сімей з дітьми для забезпечення благополуччя дитини та сім’ї. Здійснено опис кращого досвіду й інновацій щодо підвищення батьківського потенціалу в Чеській Республіці та Україні. Схарактеризовано різні спеціальні навчальні програми в Чеській Республіці, спрямовані на підтримку вразливих сімей з дітьми, зміцнення цінностей сім’ї, висвітлено проєктну діяльність сімейно-громадського центру в м. Острава. Розкрито сутність та особливості впровадження в Україні соціальної послуги «Школа батьківської компетентності». Акцентовано увагу на змісті такої послуги, напрямах підготовки до її впровадження фахівців соціальної сфери, важливості використання для цього міждисциплінарного підходу.

Біографії авторів

Жанна Василівна Петрочко, Київський університет імені Бориса Грінченка

доктор педагогічних наук, професор

Олена Миколаївна Денисюк, Київський університет імені Бориса Грінченка

кандидат педагогічних наук, доцент

Опубліковано
2024-02-24