УДК 37.018.43:004:378 ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ ДОШКИ PADLET У ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2022-6-8

Ключові слова: освітній процес, дистанційне навчання, веб-ресурси, віртуальна дошка Padlet, вищі заклади освіти

Анотація

Науково-методична стаття присвячена проблемі організації освітнього процесу у дистанційному форматі у закладах вищої освіти. Особливу увагу приділено питанню організації дистанційної освіти з використанням різноманітних веб-ресурсів, зокрема, віртуальної дошки Padlet як дієвого інтерактивного інструменту для зберігання навчального контенту, організації активної взаємодії студентів та викладачів під час синхронного та асинхронного навчання, з можливістю завантажувати різні типи файлів, самостійно контролювати дизайн та зміст, обирати макет, змінювати налаштування конфіденційності тощо. Схарактеризовано її функції (візуальну, інформативну, інтерактивну), переваги та можливості в реалізації освітнього процесу. Репрезентовано досвід використання Padlet у процесі дистанційного навчання майбутніх соціальних працівників на прикладі дисципліни «Соціальна профілактика».

Біографія автора

Катерина Сергіївна Червоненко, Хортицька національна академія

кандидат педагогічних наук

Опубліковано
2024-02-24