УДК 378.013 ПОЄДНАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО, КОНТЕКСТНОГО ТА АКМЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДІВ ДО МАГІСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2022-6-1

Ключові слова: поєднання компетентнісного, акмеологічного та контекстного підходів, методична система, компетентність, майбутній педагог закладу вищої освіти, професійна підготовка

Анотація

У науково-методичній статті представлено авторську розробку методичної системи професійної підготовки майбутніх педагогів закладів вищої освіти на основі поєднання компетентнісного, контекстного та акмеологічного підходів до цієї підготовки. Таке поєднання полягає у стратегічній орієнтації на формування елементів авторської системи діяльності майбутніх педагогів закладів вищої освіти шляхом виділення інтегральної, загальних і фахових компетентностей, які необхідно сформувати у цих фахівців, змісту, форм, методів і засобів цього формування на контекстній та акмеологічній основі. Зміна структури цієї підготовки ґрунтується на трьох видозмінах навчального процесу.

Біографії авторів

Олександр Іванович Іваницький, Запорізький національний університет

доктор педагогічних наук, професор

Світлана Григорівна Іваницька, Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія

доктор історичних наук, доцент

Надія Сергіївна Сузанська , Запорізький національний університет

студентка

Опубліковано
2024-02-24