УДК 37: 81’1 РОЛЬ ІННОВАЦІЙНИХ ОСВІТНІХ ПЛАТФОРМ У ВИВЧЕННІ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ

DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2022-6-2

  • Марія Петрівна Винарчик Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка https://orcid.org/0000-0001-8270-6178
Ключові слова: інноваційні освітні платформи, французька мова, новітні технології, дистанційне навчання, педагогічні ресурси

Анотація

У науково-методичній статті охарактеризовано сутність і функції інноваційних освітніх платформ у контексті вивчення французької мови. Здійснене дослідження є результатом наукового стажування автора у Франції в коледжі Сен-Жозеф і ліцеї Пастера в м. Безансон.

Актуальність і своєчасність використання освітніх платформ у вивченні іноземних мов є очевидною, оскільки зумовлені наявністю тих проблем і викликів сьогодення, що стоять перед педагогами. Йдеться, передусім, про дистанційне вивчення навчальних дисциплін. До переваг використання освітніх платформ слід віднести можливості урізноманітнення навчального процесу, активізації пізнавальної діяльності учнів, розширення сфери їхніх інтересів, допомоги учням добре засвоїти навчальний матеріал та отримати позитивні результати іншомовної діяльності. Використання новітніх технологій на уроці іноземної мови допомагає залучити учнів до креативної співпраці та створює середовище для діяльнісного навчання. Це робить процес навчання цікавим і нестандартним для учнів, а для вчителів новітні технології пропонують нескінченний вибір педагогічних ресурсів, якими вони можуть скористатися залежно від навчальних потреб.

Біографія автора

Марія Петрівна Винарчик , Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

кандидат педагогічних наук

Опубліковано
2024-02-24
Розділ
ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ