УДК: 378.018.8:378.22]:364.4 ОСВІТНЯ СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «СОЦІАЛЬНА РОБОТА»

DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2022-7-18

  • Наталія Володимирівна Левченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини https://orcid.org/0000-0002-5479-1907
Ключові слова: доктор філософії з соціальної роботи, науково-педагогічний працівник, соціальний працівник, спеціальність 231 Соціальна робота, соціальна робота,, підготовка докторів філософії

Анотація

У 2022 р. підготовку докторів філософії з соціальної роботи третього (освітньо-наукового)
рівня вищої овіти в Україні здійснюють 10 закладів вищої освіти та 1 наукова установа. Мета
статті – проаналізувати освітні складові освітніх програм підготовки докторів філософії з
соціальної роботи в Україні. У дослідженні використано такі методи, як: аналіз, порівняння та
узагальнення наукових джерел із досліджуваної проблеми; порівняльний аналіз освітніх складових
освітніх програм підготовки докторів філософії з соціальної роботи в Україні.
У статті проаналізовано наукові дослідження з підготовки докторів філософії спеціальності
«Соціальна робота»; названо основні заклади освіти, які здіснюють підготовку докторів філософії
третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти; наведено назви освітніх програм закладів освіти
та наукових установ, що надають освітні послуги; проаналізовано освітньо-наукові програми, їхній
основний фокус, обов’язкові освітні компоненти, які відповідають Національній рамці кваліфікацій. На
основі цього зроблено висновок про те, що в різних програмах вони репрезентовані по-різному
(кількість кредитів, назви, форми контролю та зміст освітнього компонента), однак відповідають
нормативним вимогам. Кількість і наповненість кожного компонента є автономією закладів вищої
освіти та наукової установи.

Біографія автора

Наталія Володимирівна Левченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат педагогічних наук, доцент,

Опубліковано
2024-02-24