УДК: 378-057.212:005.336.2 СТУДЕНТСЬКЕ ТЬЮТОРСТВО ЯК НОВА ПАРАДИГМА РОЗВИТКУ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ У XXI СТОЛІТТІ
DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2022-7-7
Ключові слова:
Болонський процес, заклади вищої освіти, тьютор, студентське тьюторство, компетенція
Анотація
Актуальність науково-оглядової розвідки продиктована сучасними вимогами щодо якості освіти, із якими зіштовхнулися ЗВО України у XXI столітті, зумовленими технологічною еволюцією, швидким розповсюдженням наукових знань та поглибленням конструктивістських поглядів на навчання. Сьогодні педагогічні процеси мають на меті вийти за рамки простого зворотного зв’язку і стати дослідницькою, конструктивною та критичною складовою навчально-виховного процесу.
Новизна дослідження полягає у виявленні особливостей розвитку тьюторства в умовах вищої освіти провідних країн світу та окресленні переваг використання досвіду студентського тьюторства для всіх суб’єктів цього процесу.
Опубліковано
2024-02-23
Розділ
ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА