УДК: 378-057.212:005.336.2 СТУДЕНТСЬКЕ ТЬЮТОРСТВО ЯК НОВА ПАРАДИГМА РОЗВИТКУ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ У XXI СТОЛІТТІ

DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2022-7-7

  • Світлана Володимирівна Подпльота Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького https://orcid.org/0000-0002-5184-9907
Ключові слова: Болонський процес, заклади вищої освіти, тьютор, студентське тьюторство, компетенція

Анотація

Актуальність науково-оглядової розвідки продиктована сучасними вимогами щодо якості освіти, із якими зіштовхнулися ЗВО України у XXI столітті, зумовленими технологічною еволюцією, швидким розповсюдженням наукових знань та поглибленням конструктивістських поглядів на навчання. Сьогодні педагогічні процеси мають на меті вийти за рамки простого зворотного зв’язку і стати дослідницькою, конструктивною та критичною складовою навчально-виховного процесу.

Новизна дослідження полягає у виявленні особливостей розвитку тьюторства в умовах вищої освіти провідних країн світу та окресленні переваг використання досвіду студентського тьюторства для всіх суб’єктів цього процесу.

Біографія автора

Світлана Володимирівна Подпльота, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

доктор філософії в галузі педагогіки

Опубліковано
2024-02-23