ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ МЕТОДУ «ДОБРОГО СТАРТУ» У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ДОВКІЛЛЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2025-12-13
Анотація
У статті розглядається технологія застосування елементів методу «Доброго старту» (М. Богданович) у процесі формування уявлень про довкілля у дошкільників з інтелектуальними порушеннями. Висвітлено теоретичні підходи до формування природничих уявлень у дітей на заняттях освітньої лінії «Дитина в природному довкіллі». Обґрунтовано педагогічні умови впровадження методу «Доброго старту» в освітній процес, розкрито його можливості у формуванні уявлень про довкілля, розвитку мовлення, комунікації та соціалізації дошкільників з інтелектуальними порушеннями. Представлено план-конспект заняття з ознайомлення з довкіллям для дошкільників з інтелектуальними порушеннями із використанням елементів «Методу доброго старту» М. Богданович за освітнім напрямом «Дитина в природному довкіллі».