УДК 376.016-053.4-056.36:502/504 ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ МЕТОДУ «ДОБРОГО СТАРТУ» У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ДОВКІЛЛЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ

DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2025-12-13

  • Вікторія Коваленко Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди https://orcid.org/0000-0002-7792-4653
  • Інна Литвин Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького https://orcid.org/0000-0002-8946-1449
Ключові слова: діти з інтелектуальними порушеннями, метод «Доброго старту», довкілля, уявлення, психомоторний розвиток

Анотація

У науково-методичній статті розглядаються особливості інтеграції елементів методу «Доброго старту» М. Богданович у структуру корекційно-розвиткового заняття освітньої лінії «Дитина в природному довкіллі»; визначаються педагогічні умови впровадження методу «Доброго старту» в освітній процес українських дошкільних закладів; розкриваються його можливості у формуванні уявлень про довкілля, розвитку мовлення, комунікації та соціалізації дошкільників з інтелектуальними порушеннями.

Представлено та аргументовано складові плану-конспекту заняття за освітнім напрямом «Дитина в природному довкіллі» із використанням елементів методу «Доброго старту» М. Богданович.

Біографії авторів

Вікторія Коваленко, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

доктор педагогічних наук

Інна Литвин , Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кандидат педагогічних наук

Опубліковано
2025-06-13