КОРЕКЦІЯ ПРОГНОСТИЧНИХ ФУНКЦІЙ УЯВИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З РОЗЛАДАМИ СПЕКТРУ АУТИЗМУ

DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2025-12-14

  • Діана Боровець Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Ключові слова: Ключові слова: молодші школярі; розлади спектру аутизму; уява; прогностичні функції уяви; корекція розвитку; програма корекції.

Анотація

Висвітлено підходи до корекції прогностичних функцій уяви молодших школярів з розладами спектру аутизму. Методологія дослідження ґрунтується на використанні експериментальних методик; чинних навчальних та корекційно-розвиткових програмах. Наукова новизна полягає у розробленні змісту програми корекції розвитку прогностичних функцій уяви у молодших школярів з розладами спектру аутизму, спрямованій на тісний взаємозв’язок з іншими психічними процесами, зокрема мисленням. Результати теоретичного аналізу та констатувального експерименту засвідчили необхідність включення до змісту програми таких напрямів: формування розумових операцій; формування часових уявлень; формування вміння встановлювати послідовність подій та причинно-наслідкових зв’язків; формування внутрішнього плану дій. У статті описано зміст програми, методи, правила та умови роботи з дітьми. Корекційна робота повинна здійснюватися не лише на окремих заняттях, а й розвиватися через конкретні корекційно-розвиткові цілі як складова навчального процесу.

 

Опубліковано
2025-06-13