УДК 376-053.5-056.34:616.896:159 КОРЕКЦІЯ ПРОГНОСТИЧНИХ ФУНКЦІЙ УЯВИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З РОЗЛАДАМИ СПЕКТРА АУТИЗМУ
DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2025-12-14
Анотація
У науково-методичній статті обґрунтовано актуальність корекції прогностичних функцій уяви молодших школярів з розладами спектра аутизму. Вони є базовими для забезпечення дитиною планування власних дій, що є вагомим як для її навчальної діяльності, так і соціалізації в цілому. У статті подано програму формувального експерименту, спрямованого на корекцію розвитку цих функцій. Зміст пропонованої програми корекції розроблено з опорою на теоретичні засади та чинні навчальні й корекційно-розвиткові програми; він складається з 4-х напрямів, які передбачають формування розумових операцій, часових уявлень, вміння встановлювати послідовність подій та причинно-наслідкових зв’язків, внутрішнього плану дій. Описано також методи, правила та умови роботи з дітьми. Програма реалізується і як на окремих заняттях, і як складова навчального процесу.