УДК 378:159.9:316.6 ДИНАМІКА РОЗВИТКУ НАВЧАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ СОЦІОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2024-11-8

Ключові слова: мотивація, навчально-професійна мотивація, здобувачі соціономічних спеціальностей, психолого-педагогічні умови

Анотація

У статті розглянуто динаміку розвитку навчально-професійної мотивації здобувачів соціономічних спеціальностей (психологів, педагогів, соціальних працівників) протягом навчання в закладах вищої освіти. З’ясовано, що здобувачі першого курсу проявляють зацікавленість до навчально-пізнавальної діяльності, а здобувачі старших курсів в більшій мірі орієнтовані на навчально-професійну діяльність. Визначено, що на розвиток навчально-професійної мотивації здобувачів соціономічних спеціальностей впливає їхня професійна спрямованість, задоволення процесом навчання та чіткі цілі навчальної діяльності. Обґрунтовано необхідність створення психолого-педагогічних умов для розвитку навчально-професійної мотивації здобувачів соціономічних спеціальностей у процесі їх професійної підготовки.

Біографія автора

Олена Миколаївна Василенко, Хмельницький національний університет

кандидатка педагогічних наук, доцентка

Опубліковано
2024-12-28