УДК 373.3:004.8 (045) ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ВЧИТЕЛЯМИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2024-11-4

Ключові слова: штучний інтелект, учителі початкової школи, учасні інструменти штучного інтелекту.

Анотація

У статті проаналізовано наукові джерела щодо використання вчителями штучного інтелекту в освітньому процесі. Уточнено поняття «штучний інтелект», представлено як «компʼютерна наука», у якій розглядаються формалізовані проблеми та завдання, подібні до тих дій, які виконує людина. Зазначено переваги та недоліки, які супроводжують використання штучного інтелекту. Виділені напрями застосування штучного інтелекту у початковій школі. Автори описують корисні цифрові засоби штучного інтелекту для вчителів початкової школи та класифікують їх за характером викладацької діяльності. Визначено, що використання штучного інтелекту у професійній діяльності вчителів відкриває безліч нових можливостей для поліпшення процесу навчання та навчання на основі індивідуальних потреб кожного учня. Зроблено висновки, що штучний інтелект став інструментом повсякденного використання, який проник у наше життя та життя наших дітей, який робить освіту кращою та виводить її на новий більш високий рівень.

Біографії авторів

Анна Іванівна Клєба, Харківська гуманітарно- педагогічна академія

кандидат психологічних наук, доцент

Людмила Петрівна Четаєва, Харківська гуманітарно- педагогічна академія

старший викладач

Олена Віталіївна Вовкушевська, Харківський ліцей № 154

учитель початкових класів

Опубліковано
2024-12-27
Розділ
ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ