УДК 37.018.46 ПРОФЕСІЙНЕ ЗРОСТАННЯ ВЧИТЕЛІВ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ

DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2023-10-14

Ключові слова: професійне зростання, професійний розвиток, інклюзивна освіта, учні із інтелектуальними порушеннями

Анотація

У науково-методичній статті розглянуто проблеми професійного зростання вчителів, які працюють з учнями з інтелектуальними порушеннями. Окреслено основні виклики, з якими стикаються педагоги, зокрема недостатній рівень підготовки, обмежений доступ до спеціалізованих тренінгів та семінарів, а також відсутність належної підтримки з боку адміністрацій закладів освіти. Представлено шляхи вирішення цих проблем та викликів і встановлення основ для подальшого розвитку системи професійного зростання для вчителів, які працюють з учнями із інтелектуальними порушеннями. Запропоновано поглибити в закладах вищої освіти роботу над розвитком професійної самосвідомості.

Біографія автора

Олександр Євгенович Шульженко, УДУ імені Михайла Драгоманова м. Київ

кандидат психологічних наук, науковий співробітник відділу наукових досліджень

Опубліковано
2024-10-01