УДК 376.36 ОНТОГЕНЕТИЧНІ ТА ДИЗОНТОГЕНЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПЕРЕДКОМУНІКАТИВНИХ ТА БАЗОВИХ КОМУНІКАТИВНИХ ВМІНЬ І НАВИЧОК У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ З УСКЛАДНЕННЯМИ РОЗВИТКУ

DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2024-10-10

  • Наталія Василівна Возчикова Український державний університет імені Михайла Драгоманова https://orcid.org/0000-0002-0900-4417
Ключові слова: дизонтогенез, комунікативна функція, комунікативна поведінка, спілкування, передкомунікативні навички, базові комунікативні навички, діти раннього віку, ускладнення у розвитку

Анотація

У науково-оглядовій статті на підставі результатів, отриманих авторкою у процесі теоретико-практичних досліджень проблеми формування комунікативних умінь дітей раннього віку, презентовані: (1) авторські дефініції понять «передкомунікативні вміння і навички», «базові комунікативні вміння і навички», «діти з ускладненнями розвитку» та розкрита їхня сутність; (2) проаналізований дизонтогенетичний аспект розвитку передкомунікативних та базових комунікативних вмінь і навичок; (3) проаналізовані ранні прояви патологічного розвитку передкомунікативних та базових комунікативних вмінь і навичок; (4) презентовані варіанти порушень комунікативної поведінки дітей раннього віку з ускладненнями розвитку.

Біографія автора

Наталія Василівна Возчикова, Український державний університет імені Михайла Драгоманова

аспірантка

Опубліковано
2024-07-14