УДК 373.5.015.31:316.647.5 ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ У ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ

DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2023-10-2

  • Ірина Олександрівна Батарейна Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького м. Запоріжжя https://orcid.org/0000-0003-0456-9838
Ключові слова: педагогічні умови, толерантність, методи виховання, виховання толерантності, моральність, толерантне ставлення, педагогіка толерантності

Анотація

У науково-оглядовій статті на основі аналізу наукової літератури виокремлено педагогічні умови, які створюються для виховання толерантності у дітей шкільного віку. До таких умов віднесено: (1) оновлення та розвиток різних форм учнівського самоврядування; (2) сформованість толерантності у педагога; (3) інтерактивний характер педагогічного спілкування; (4) впровадження у навчально-виховний процес поетапної програми виховання толерантності дітей; (5) цілеспрямоване та активне використання педагогом різних форм організації навчально-виховного процесу; (6) полікультурність виховного середовища.

Біографія автора

Ірина Олександрівна Батарейна, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького м. Запоріжжя

старший викладач

Опубліковано
2024-07-14
Розділ
ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ