УДК 378.011.3-051:373.2]:37.043. ПРОБЛЕМАТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ДО РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ДІТЕЙ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2024-10-5

  • Арина Ігорівна Харківська Комунального закладу «Харківська гуманітарно- педагогічна академія» Харківської обласної ради https://orcid.org/0000-0003-3411-2847
Ключові слова: професійна підготовка, майбутні вихователі, дошкільні заклади освіти, інклюзивне освітнє середовище, творчий потенціал

Анотація

У оглядовій розвідці порушено питання професійної підготовки майбутніх вихователів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища. На основі аналізу науково-педагогічної та методичної літератури, а також власного досвіду автора, висвітлено сучасні проблеми, що зумовлюють особливості професійної підготовки майбутніх вихователів до роботи в умовах інклюзії: (1) інтеграція інклюзивної освіти в Україні триває та має і позитивні зрушення, і невирішені проблеми на державному та регіональному рівнях, що сповільнюють досягнення мети; (2) залученість дітей з особливими освітніми потребами в звичайні заклади дошкільної освіти потребує поглибленого удосконалення освітнього середовища за напрямом розширення можливостей для всіх дітей; (3) відсутність теоретичної моделі розвитку творчого потенціалу дітей в умовах інклюзивного освітнього середовища; (4) недостатня кількість необхідних фахівців до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища; (5) потреба в осучасненні варіативної складової професійної підготовки майбутніх вихователів.

Біографія автора

Арина Ігорівна Харківська, Комунального закладу «Харківська гуманітарно- педагогічна академія» Харківської обласної ради

докторка філософії, доцентка

Опубліковано
2024-07-07
Розділ
ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ