УДК 316.4.063.3:376-056.3-053.6 СОЦІАЛЬНА ІНТЕГРАЦІЯ МОЛОДІ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ: АКТУАЛЬНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ

DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2023-9-21

Ключові слова: соціальна інтеграція, інтелектуальні порушення, соціально-педагогічна допомога, реабілітаційні заходи, інвалідність

Анотація

У оглядовій статті окреслено напрями розбудови системи соціального інтегрування молоді із інтелектуальними порушеннями. Визначено, що молодь з інтелектуальними порушеннями – це особи, які мають якісні та кількісні відхилення розвитку розумових здібностей та повністю або частково втратили здатність самостійно виконувати певні функції в результаті захворювання, отриманої травми або порушення, яке виникло у момент народження. Було визначено, що соціальна інтеграція молоді з інтелектуальними порушеннями – це процес надання молоді з інтелектуальними порушеннями реальних можливостей брати участь у всіх видах і формах життя соціуму на рівні і разом з іншими представниками суспільства в умовах, що компенсують відхилення в розвитку.

Біографія автора

Анна Андріївна Катеринич, Київський університет імені Бориса Грінченка

аспірантка

Опубліковано
2024-04-13