УДК 378:070.4+82 ОГЛЯД ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОГО БРЕНДУ ЖУРНАЛІСТІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ У ЗВО

DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2023-9-14

  • Надія Миколаївна Яблонська Державний університет «Житомирська політехніка»
Ключові слова: особистий бренд, формування особистого бренду журналістів, навчальний процес, інформаційний підхід, медіа фахівці

Анотація

Охарактеризовано специфіку особистого бренду журналіста через площину досліджень українських та зарубіжних науковців. Презентовано різноманітні аспекти щодо концептуальних основ формування та розвитку бренду особистості. Зазначено особливості наукового пошуку, ґрунтуються на застосуванні інформаційного підходу. Зауважено, що формування особистого бренду журналіста під час навчання, як певний процес складної комунікації, потребує використання сучасних підходів до пізнання комунікаційних процесів, серед яких виділено «теорію культурної грамотності». Наголошено, що формування особистого бренду журналістів виявляється у гнучкості, варіативності, винахідливості, ініціативності, сміливості рішень і поведінки в професійній взаємодії. Доведено, що ефективним буде результат формування особистого бренду журналіста, коли процес розпочнеться ще під час фахової підготовки студентів у навчальному закладі, а на державному рівні буде створено концепцію формування та розвитку особистого бренду журналістів України.

Біографія автора

Надія Миколаївна Яблонська, Державний університет «Житомирська політехніка»

кандидат педагогічних наук, доцент

Опубліковано
2024-04-12