УДК 37.013:78](510) АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ КИТАЙСЬКОЇ НАРОДНОЇ РЕСПУБЛІКИ У ВИМІРІ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ

DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2023-9-2

  • Олена Миколаївна Кін Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди https://orcid.org/0000-0002-1935-6483
  • Тетяна Миколаївна Собченко Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди http://orcid.org/0000-0002-9213-5556
  • Марина Еміліївна Якімова Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Ключові слова: музична освіта, КНР, національне музичне мистецтво, розвиток музичної освіти.

Анотація

У науково-оглядовій статті представлено аналіз актуальних проблем музичної освіти КНР, які зумовлені потребою збереження і примноження народної духовної, культурної спадщини, розбудови національної музичної школи як інституту національного виховання, популяризатора унікального китайського музичного мистецтва. Схарактеризовано роль музичного мистецтва Китаю в історичному, культурно-філософському екскурсі. Висвітлені погляди китайських учених, педагогів, мистецтвознавців щодо модернізації музичної освіти КНР: вдосконалення процесу організації та реалізації навчання музики, оновлення та розширення змісту освіти дисциплінами, темами національного характеру, використання сучасних методів, прийомів, організаційних форм навчання, підвищення рівня підготовки вчителів музичного мистецтва, популяризація національного музичного мистецтва в суспільстві, акцентування уваги на підготовку високопрофесійних, конкурентоспроможних музикантів, які б сприяли піднесенню національної китайської музики на світовому рівні.

Біографії авторів

Олена Миколаївна Кін, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

доктор педагогічних наук, доцент

Тетяна Миколаївна Собченко, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

доктор педагогічних наук, професор

Марина Еміліївна Якімова, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

доктор педагогічних наук, професор

Опубліковано
2024-04-08
Розділ
ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ